Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 10:46:29 +0200

Tere!

Mustvee Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/10952 
aadressile Jõgeva maakond, Mustvee vald, Võtikvere küla, Segametsa alajaam, 
Jõgeva maakond, Mustvee vald, Võtikvere küla, Segametsa alajaam, Jõgeva 
maakond, Mustvee vald, Võtikvere küla, Segametsa (Juhtimishoone, Laohoone, 
Mustvee 330 kV alajaam) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kasutusloa kooskõlastamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27163534>  (menetlus nr: 
454652), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mustvee Vallavalitsus) või menetleja (TARMO TAMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister